Ο Νικόλας, είχε ενθουσιαστεί με τη συμετοχή του στο Ρεμπέτικο του Φέρρη.
Τότε, γύρω στο '84 μαζεύομασταν στο σπίτι του Φέρρη και της Σωτηρίας στο Παλαιό Φάληρο-στην οδό Αίαντος και συζητούσαμε -κυρίως Παρασκευές- ώρες ατέλειωτες για το σενάριο της ταινίας, για τις δυσκολίες, τις ελπίδες και όλα τα σχετικά. Τον ρόλο του στην ταινία, ουσιαστικά μόνος του τον έκτισε, μιας που ο Κώστας (Φέρρης) τον ήθελε μέσα έτσι και αλλιώς ακόμα και ήταν σε μια γωνιά βουβός. Αλλά πες-πες, ο Νικόλας έχτισε αυτόν τον χαρακτήρα, κυρίως μέσα απο συζητήσεις με τη Σωτηρία που σε μεγάλο βαθμό ήταν η συνείδηση της ταινίας αλλά και με καλαμπούρια με όλους τους άλλους. Μαζί , εκεί και ο Παύλος (Σιδηρόπουλος). όχι γιατί ήθελε να παίξει, αλλά γιατί αγαπούσε πολύ τον Κώστα. Ο Παύλος, ήταν από τα πιο φωτεινά πλάσματα που γνώρισα...
Τέλος πάντων, μου ξύπνησες πολλά με αυτό σου το ποστ, καλά να είσαι.
1 σχόλιο:
Ο Νικόλας, είχε ενθουσιαστεί με τη συμετοχή του στο Ρεμπέτικο του Φέρρη.
Τότε, γύρω στο '84 μαζεύομασταν στο σπίτι του Φέρρη και της Σωτηρίας στο Παλαιό Φάληρο-στην οδό Αίαντος και συζητούσαμε -κυρίως Παρασκευές- ώρες ατέλειωτες για το σενάριο της ταινίας, για τις δυσκολίες, τις ελπίδες και όλα τα σχετικά. Τον ρόλο του στην ταινία, ουσιαστικά μόνος του τον έκτισε, μιας που ο Κώστας (Φέρρης) τον ήθελε μέσα έτσι και αλλιώς ακόμα και ήταν σε μια γωνιά βουβός. Αλλά πες-πες, ο Νικόλας έχτισε αυτόν τον χαρακτήρα, κυρίως μέσα απο συζητήσεις με τη Σωτηρία που σε μεγάλο βαθμό ήταν η συνείδηση της ταινίας αλλά και με καλαμπούρια με όλους τους άλλους. Μαζί , εκεί και ο Παύλος (Σιδηρόπουλος). όχι γιατί ήθελε να παίξει, αλλά γιατί αγαπούσε πολύ τον Κώστα. Ο Παύλος, ήταν από τα πιο φωτεινά πλάσματα που γνώρισα...
Τέλος πάντων, μου ξύπνησες πολλά με αυτό σου το ποστ, καλά να είσαι.
Δημοσίευση σχολίου